"Altıağac Cənnət Bağı Hoteli"ndən yenə şikayət var - vətəndaşı dinləyən də yoxdur
"Azərbaycan Reallığı"na muraciət edən Lalə Akhad "Altıağac Cənnət Bağı Hoteli" hotelindən narazı olduğunu bildirib. Vətəndaş iddia edir ki, bir neçə nəfər tanışları ilə birlikdə sözü gedən məkana istirahət etmək üçün gediblər, lakin sözün əsil mənasında istirahətləri böyük əsəb və stressə səbəb olub.
Hotelə daxil olduqda hər şey yaxşı idi. Hotelin restoranına daxil olduqda isə heçnə göründüyü kimi deyildi, xidmətçi gec gəldi, menyu gəlməsi 10-15 dəqiqə vaxt apardı, verdiyimiz sifarişin əksini gətirirdilər, qidalardan sarımsağa alergiyamız olduğu üçün dedik soyuq qəlyanaltılardan sarımsaqlı heçnə olmasın, əksinə sarımsaqlı qəlyanaltı gətirdilər.
Təxminən 40-45 dəqiqəyə təkcə soyuq qəlyanaltılar gəldi. Kabab sifariş etdik , onu da hazır kababları qızdırıb gətirdilər etiraz edib restoran rəhbərliyin çağırdıq o da öz işçilərin haqlı çıxardı, qızdırılmış kababda demək olar kababdan əsər əlamət yox idi.
Sonda gətirmədiklərində hesaba əlavə etmişdilər, etdikləri hörmətsizliyin və məqsədəuyğun olmayan xidmətin qarşlıqında hələ hesaba servis haqqında yazmışdılar.
Biz 3-5 manatın söhbətin edən deyilik sadəcə müştərini bu cür narazı salıb tərbiyəsizlik etmək olmaz. Lalə Akhad onu da əlavə edir ki, mən özümdə xidmət sahəsində işləmişəm deyə müştərinin sözü bizlər üçün çox önəmli olmalıdır. Müştəriyə layiqincə dəyər verilməlidir, müştəri hər bir zaman haqlıdır.
Amma bu məkanın deməyindən elə anlama gəlmək olar gedin hara istəyirsiz deyin, sonda bizdə bu xoşagəlməz halı ictmailəşdirməli olduq ki heç olmaya "Altıağac Cənnət Bağı Hoteli" rəhbərliyi və xidmətçiləri bundan sonra müştəriləri ilə normal rəftar edib xidmət etməyi bacarsınlar, bundan sonraki məkana gələn müştərilərdə bizim kimi əsəb stres yaşamasınlar- deyə sonda şikayətçi vətəndaş qeyd edib.
Baş vermiş xoşagəlməz hala bağlı inanırıq adiyyəti qurumlar araşdırma aparıb ölçü götürəcək
413 dəfə oxundu
Hotelə daxil olduqda hər şey yaxşı idi. Hotelin restoranına daxil olduqda isə heçnə göründüyü kimi deyildi, xidmətçi gec gəldi, menyu gəlməsi 10-15 dəqiqə vaxt apardı, verdiyimiz sifarişin əksini gətirirdilər, qidalardan sarımsağa alergiyamız olduğu üçün dedik soyuq qəlyanaltılardan sarımsaqlı heçnə olmasın, əksinə sarımsaqlı qəlyanaltı gətirdilər.
Təxminən 40-45 dəqiqəyə təkcə soyuq qəlyanaltılar gəldi. Kabab sifariş etdik , onu da hazır kababları qızdırıb gətirdilər etiraz edib restoran rəhbərliyin çağırdıq o da öz işçilərin haqlı çıxardı, qızdırılmış kababda demək olar kababdan əsər əlamət yox idi.
Sonda gətirmədiklərində hesaba əlavə etmişdilər, etdikləri hörmətsizliyin və məqsədəuyğun olmayan xidmətin qarşlıqında hələ hesaba servis haqqında yazmışdılar.
Biz 3-5 manatın söhbətin edən deyilik sadəcə müştərini bu cür narazı salıb tərbiyəsizlik etmək olmaz. Lalə Akhad onu da əlavə edir ki, mən özümdə xidmət sahəsində işləmişəm deyə müştərinin sözü bizlər üçün çox önəmli olmalıdır. Müştəriyə layiqincə dəyər verilməlidir, müştəri hər bir zaman haqlıdır.
Amma bu məkanın deməyindən elə anlama gəlmək olar gedin hara istəyirsiz deyin, sonda bizdə bu xoşagəlməz halı ictmailəşdirməli olduq ki heç olmaya "Altıağac Cənnət Bağı Hoteli" rəhbərliyi və xidmətçiləri bundan sonra müştəriləri ilə normal rəftar edib xidmət etməyi bacarsınlar, bundan sonraki məkana gələn müştərilərdə bizim kimi əsəb stres yaşamasınlar- deyə sonda şikayətçi vətəndaş qeyd edib.
Baş vermiş xoşagəlməz hala bağlı inanırıq adiyyəti qurumlar araşdırma aparıb ölçü götürəcək
413 dəfə oxundu