İstirahət zonalarında əl yandıran qiymətlər: Çözüm nədir?
Məktəblilərin tətilə buraxılmasından sonra iş yerlərindən məzuniyyət götürən valideynlər ailələri ilə birgə istirahət etmək üçün ya bölgələrə, ya da müxtəlif ölkələrə axın edirlər.
Bəzi tur şirkətləri isə ənənəvi olaraq seçilmiş rayonlarda turistik məkanlara turpaketlər təşkil edirlər. Lakin istirahət heç də ucuz başa gəlmir.
Maraqlısı odur ki, ən çox ziyarətçisi olan istirahət məkanları qiymətləri hər il artırır.
Azərbaycan Hotellər və Restoranlar Assosiasiyasının və Azərbaycan Ekoturizm Assosiasiyasının sədri Samir Dübəndi mövzu ilə bağlı Bizim.Media ilə fikirlərini bölüşüb.
Onun sözlərinə görə, artıq bu ilin əvvəlindən regional destinasiyalara yarım milyondan artıq səfər baş tutub ki, əcnəbilərin də sayında artım gözdən qaçmır:
“Ümumilikdə COVID 19 pandemiyası turizm sənayesini çökdürsə belə, onun müsbət təsirlərindən biri də xaricə səfərlərdə məhdudiyyətlər fonunda daxili turizm bazarının inkişafı oldu. Bu istiqamətdə artım yüzlərlə faiz təşkil edib. Turizm sektoru üçün yüksək mövsüm hesab edilən yaz-yay aylarında turizm fəaliyyəti canlanır.
Ölkənin bir çox bölgələrində yeni infrastrukturun yaradılması, mədəni irsin qorunması və bərpası istiqamətində xeyli işlər aparılır. Bunlar imkan verir ki, ölkə üzrə turizm təklifləri genişləndirilsin. Son illərdə kulinariya, aqrar, mədəni, ekoloji festivallara marağın artması ilə Azərbaycanın müxtəlif məkanlarında yeni turizm marşrutlarının formalaşması, olanların isə daha da populyarlaşması baş verir”.
Ekspert bildirir ki, təxmini olaraq, yay aylarında regionlara 100-120 min səfər baş tutur ki, bu il də göstəricilər artan tempdədir:
“Bizim hesablamalarımıza görə, artıq bu ilin əvvəlindən regionlara yarım milyondan artıq səfər baş tutub və bu rəqəm artmaqdadır. Statistikaya nəzər yetirsək, görərik ki, yalnız may ayı ərzində ölkəyə səfər edən əcnəbilərin sayında ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 38% artım olub. Düşünürəm ki, yay aylarında bu rəqəm daha da yüksələcək.
Regionlarda turizm fəaliyyətləri bir neçə istiqamətə bölünür. Bunlar sırasında qısa və uzunmüddətli turları fərqləndirə bilərik. Son illərdə ekoloji turizmə maraq artmaqdadır, təbii ərazilərin seyr edilməsi və gəzintilər, kənd yerlərində aqroturizm fəaliyyətləri, mədəni irs nümunələrinin ziyarəti və digərlərini bu sırada sadalamaq olar”.
Samir Dübəndi vurğulayıb ki, bəzi hallarda xidmətlərin qiyməti və keyfiyyəti arasında mütənasiblik də pozulduğu üçün qiymətlər yüksəlir:
“Yayda istirahət mərkəzlərinə yüksək tələbin olması müşahidə olunur. Və əgər artan tələblər kifayət qədər təkliflərlə qarşılanmazsa, bu halda müxtəlif fəsadların baş verməsi mümkündür. Misal üçün, qiymətlərin artması, yerlərin çatışmazlığı, tıxacların baş tutması və s.
Bir sıra hallarda qiymətlərə vətəndaşlar tərəfindən yanlış yanaşmalarla üzləşirik. Məsələn, beşulduzlu hotelin qiyməti arzu olunur ki, daha ucuz olsun, amma bu belə olmur. Ona görə də hotelçilik sahəsində yerləşmə vasitələrinin kateqoriyalaşması tələbləri mövcuddur. Yəni ulduz kateqoriyaları arasında göstərilən xidmətlərin çeşidi və komfortun dərəcəsilə yanaşı, təbii ki, qiymət fərqinin də olması başadüşüləndir.
Digər tərəfdən, regionlarda kiçik və alternativ yerləşmə vasitələrinin sayının da az olduğu müşahidə edilir. Bu səbəbdən həmin seqmentdə rəqabət aşağıdır, təkliflərin sayı məhduddur.
Düşünürəm ki, kənd evləri, qonaq evləri, butik hotellər, çadır şəhərcikləri və digər yerləşdirmə vasitələrinin sayı artsa, rəqabət də artar və nəticədə alternativ qiymətlərin əmələ gəlməsinə nail ola bilərik”.
465 dəfə oxundu
Bəzi tur şirkətləri isə ənənəvi olaraq seçilmiş rayonlarda turistik məkanlara turpaketlər təşkil edirlər. Lakin istirahət heç də ucuz başa gəlmir.
Maraqlısı odur ki, ən çox ziyarətçisi olan istirahət məkanları qiymətləri hər il artırır.
Azərbaycan Hotellər və Restoranlar Assosiasiyasının və Azərbaycan Ekoturizm Assosiasiyasının sədri Samir Dübəndi mövzu ilə bağlı Bizim.Media ilə fikirlərini bölüşüb.
Onun sözlərinə görə, artıq bu ilin əvvəlindən regional destinasiyalara yarım milyondan artıq səfər baş tutub ki, əcnəbilərin də sayında artım gözdən qaçmır:
“Ümumilikdə COVID 19 pandemiyası turizm sənayesini çökdürsə belə, onun müsbət təsirlərindən biri də xaricə səfərlərdə məhdudiyyətlər fonunda daxili turizm bazarının inkişafı oldu. Bu istiqamətdə artım yüzlərlə faiz təşkil edib. Turizm sektoru üçün yüksək mövsüm hesab edilən yaz-yay aylarında turizm fəaliyyəti canlanır.
Ölkənin bir çox bölgələrində yeni infrastrukturun yaradılması, mədəni irsin qorunması və bərpası istiqamətində xeyli işlər aparılır. Bunlar imkan verir ki, ölkə üzrə turizm təklifləri genişləndirilsin. Son illərdə kulinariya, aqrar, mədəni, ekoloji festivallara marağın artması ilə Azərbaycanın müxtəlif məkanlarında yeni turizm marşrutlarının formalaşması, olanların isə daha da populyarlaşması baş verir”.
Ekspert bildirir ki, təxmini olaraq, yay aylarında regionlara 100-120 min səfər baş tutur ki, bu il də göstəricilər artan tempdədir:
“Bizim hesablamalarımıza görə, artıq bu ilin əvvəlindən regionlara yarım milyondan artıq səfər baş tutub və bu rəqəm artmaqdadır. Statistikaya nəzər yetirsək, görərik ki, yalnız may ayı ərzində ölkəyə səfər edən əcnəbilərin sayında ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 38% artım olub. Düşünürəm ki, yay aylarında bu rəqəm daha da yüksələcək.
Regionlarda turizm fəaliyyətləri bir neçə istiqamətə bölünür. Bunlar sırasında qısa və uzunmüddətli turları fərqləndirə bilərik. Son illərdə ekoloji turizmə maraq artmaqdadır, təbii ərazilərin seyr edilməsi və gəzintilər, kənd yerlərində aqroturizm fəaliyyətləri, mədəni irs nümunələrinin ziyarəti və digərlərini bu sırada sadalamaq olar”.
Samir Dübəndi vurğulayıb ki, bəzi hallarda xidmətlərin qiyməti və keyfiyyəti arasında mütənasiblik də pozulduğu üçün qiymətlər yüksəlir:
“Yayda istirahət mərkəzlərinə yüksək tələbin olması müşahidə olunur. Və əgər artan tələblər kifayət qədər təkliflərlə qarşılanmazsa, bu halda müxtəlif fəsadların baş verməsi mümkündür. Misal üçün, qiymətlərin artması, yerlərin çatışmazlığı, tıxacların baş tutması və s.
Bir sıra hallarda qiymətlərə vətəndaşlar tərəfindən yanlış yanaşmalarla üzləşirik. Məsələn, beşulduzlu hotelin qiyməti arzu olunur ki, daha ucuz olsun, amma bu belə olmur. Ona görə də hotelçilik sahəsində yerləşmə vasitələrinin kateqoriyalaşması tələbləri mövcuddur. Yəni ulduz kateqoriyaları arasında göstərilən xidmətlərin çeşidi və komfortun dərəcəsilə yanaşı, təbii ki, qiymət fərqinin də olması başadüşüləndir.
Digər tərəfdən, regionlarda kiçik və alternativ yerləşmə vasitələrinin sayının da az olduğu müşahidə edilir. Bu səbəbdən həmin seqmentdə rəqabət aşağıdır, təkliflərin sayı məhduddur.
Düşünürəm ki, kənd evləri, qonaq evləri, butik hotellər, çadır şəhərcikləri və digər yerləşdirmə vasitələrinin sayı artsa, rəqabət də artar və nəticədə alternativ qiymətlərin əmələ gəlməsinə nail ola bilərik”.
465 dəfə oxundu