İşğaldan azad olunan ərazilərdə dəmor yol relsləri necə talan edilib? - Fotolar
Bütün bu işlər birbaşa “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnfrastruktur Departamentinin Xidmət rəisi Xəlil Alışovun tapşırığına əsasən 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin rəisi Teymur Yusifov tərəfindən həyata keçirilib...
Vətən müharibəsindən sonra işğaldan azad olunan ərazilərdəki dəmir yolları “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin vəzifəli şəxsləri tərəfindən sökülərək relslər və digər metal materillar satılıb. Bu barədə PİA.az-a “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətində 34 illik əmək fəaliyyəti olan, I Qarabağ müharibəsi iştirakçısı, İnfrastruktur Departamentində 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin 3 nömrəli Horadiz məntəqəsinin keçmiş yol ustası Bayraməli Mirzəyev tərəfindən məlumat verilib.
Qeyd edək ki, Bayraməli Mirzəyev bu talanda iştirak etmək istəmədiyinə görə, 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin rəisi Teymur Yusifov tərəfindən şərlənərək işdən azad olunub. Məhkəməyə şikayətindən sonra işinə bərpa edilən Bayraməli Mirzəyev yenidən Teymur Yusifovun qanunsuz tələbləri ilə üzləşib və bununla bağlı rəhbərliyə məlumat verib. Maraqlıdır ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnfrastruktur Departamentinin Xidmət rəisi Xəlil Alışov Teymur Yusifovun işğaldan azad olunan ərazilərdə dəmir yolu relslərini doğrayaraq satması ilə bağlı sübutlarla təmin olunmuş məlumatı aldıqdan sonra Teymur Yusifova qarşı heç bir tədbir görməyib, əksinə qısa müddətdə Bayraməli Mirzəyev bir daha şərlənərək işdən azad olunub.
Bayraməli Mirzəyev redaksiyamıza bildirib ki, hazırda Azərbaycan və Ermənistan hərbi qüvvələrinin təmas xəttində olan neytral zonada qalan dəmir yol relsləri doğranaraq “Kamaz”larla naməlum istiqamətə daşınıb və bu işlər birbaşa “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnfrastruktur Departamentinin Xidmət rəisi Xəlil Alışovun tapşırığına əsasən 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin rəisi Teymur Yusifov tərəfindən həyata keçirilib.
Aşağıda sizə təqdim etdiyimiz şəkillər 8 oktyabr 2021-ci ildə Cocuq Mərcanlıda çəkilib. Şəkildə gördüyünüz maşın Teymur Yusifovun xidməti maşınıdır və sağdakı şəxsdə odur. Ondan bir qədər kənarda isə dəmir yolu relsləri doğranaraq maşına yüklənir.
Həmin relslərin yararlı olduğunu qeyd edən Bayraməli Mirzəyev qeyd edib ki, doğranan relslər Xəlil Alışovun və Teymur Yusifovun bildikləri ünvanlara daşınıb. Relsləri söküb doğrayan fəhlələrin isə pulları belə verilməyib.
Relslər ərazidən daşınırkən maşınlar Cəbrayıl polisi tərəfində saxlanılb. Polisə Teymur Yusifovun imzası ilə saxta sənəd təqdim olunub, lakin Cəbrayıl polisi həmin sənədi qəbul etməkdən imtina edib və bildirilib ki, dəmir yolu relslərinin doğranaraq ərazidən çıxarılması üçün “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin rəhbərliyinin imzalayıb möhürlədiyi sənəd olmalıdır. Daha sonra əraziyə dəmir yolu polsi gəlib və nə baş veribsə, bundan sonra baş verib. Çünki dəmir yolu polisi gələndən sonra doğranmış relslə dolu maşın sərbəst buraxılıb.
Bundan başqa Bayraməli Mirzəyev bildirib ki, Teymur Yusifov davamlı olaraq saxta sənədlər tərtib edir. Tərtib olunan saxta sənədlərdən birini də redaksiyamıza təqdim edib.
Şəkildə gördüyünüz akt 2019-cu ildə Bayraməli Mirzəyevin birinci dəfə işdən çıxarıldığı zaman tərtib olunub və Horadiz məntəqəsini əhatə edən yollarda aşkar olunan çatışmamazlıqla əlaqədardır. Aktda göstərilir ki, həmin yollarda R50 tipli relslər olub. Halbuki həmin yollarda R43 tipli relslər olub və bir ildən sonra yolların bərpası üçün relslər söküləndə də R43 olaraq rəsmiləşdirilib. Teymur Yusifovun Bayraməli Mirzəyevi birinci dəfə işdən çıxararkən dəyən ziyanı daha çox göstərmək məqsədi ilə edib. Halbuki köhnə yolların talanı ilə Teymur Yusifovun özü məşğul olub.
Qeyd edək ki, bu mövzu ilə bağlı birinci yazımızda Bayraməli Mirzəyevin iddiaları ilə bağlı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-yə sorğu yollamışdıq. Bizə bildirilmişdi ki, məsələni araşdırıb məlumat verəcəklər. Aradan iki həftədən artıq vaxt keçməsinə baxmayaraq hələ də cavab ala bilməmişik. Odur ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-dən xahiş edirik ki, bizim sorğumuzu cavablandırıkən Bayraməli Mirzəyevin bu iddialarına da də aydınlıq gətirsinlər.
635 dəfə oxundu
Vətən müharibəsindən sonra işğaldan azad olunan ərazilərdəki dəmir yolları “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin vəzifəli şəxsləri tərəfindən sökülərək relslər və digər metal materillar satılıb. Bu barədə PİA.az-a “Azərbaycan Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətində 34 illik əmək fəaliyyəti olan, I Qarabağ müharibəsi iştirakçısı, İnfrastruktur Departamentində 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin 3 nömrəli Horadiz məntəqəsinin keçmiş yol ustası Bayraməli Mirzəyev tərəfindən məlumat verilib.
Qeyd edək ki, Bayraməli Mirzəyev bu talanda iştirak etmək istəmədiyinə görə, 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin rəisi Teymur Yusifov tərəfindən şərlənərək işdən azad olunub. Məhkəməyə şikayətindən sonra işinə bərpa edilən Bayraməli Mirzəyev yenidən Teymur Yusifovun qanunsuz tələbləri ilə üzləşib və bununla bağlı rəhbərliyə məlumat verib. Maraqlıdır ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnfrastruktur Departamentinin Xidmət rəisi Xəlil Alışov Teymur Yusifovun işğaldan azad olunan ərazilərdə dəmir yolu relslərini doğrayaraq satması ilə bağlı sübutlarla təmin olunmuş məlumatı aldıqdan sonra Teymur Yusifova qarşı heç bir tədbir görməyib, əksinə qısa müddətdə Bayraməli Mirzəyev bir daha şərlənərək işdən azad olunub.
Bayraməli Mirzəyev redaksiyamıza bildirib ki, hazırda Azərbaycan və Ermənistan hərbi qüvvələrinin təmas xəttində olan neytral zonada qalan dəmir yol relsləri doğranaraq “Kamaz”larla naməlum istiqamətə daşınıb və bu işlər birbaşa “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin İnfrastruktur Departamentinin Xidmət rəisi Xəlil Alışovun tapşırığına əsasən 9 saylı Mincivan Yol Sahəsinin rəisi Teymur Yusifov tərəfindən həyata keçirilib.
Aşağıda sizə təqdim etdiyimiz şəkillər 8 oktyabr 2021-ci ildə Cocuq Mərcanlıda çəkilib. Şəkildə gördüyünüz maşın Teymur Yusifovun xidməti maşınıdır və sağdakı şəxsdə odur. Ondan bir qədər kənarda isə dəmir yolu relsləri doğranaraq maşına yüklənir.
Həmin relslərin yararlı olduğunu qeyd edən Bayraməli Mirzəyev qeyd edib ki, doğranan relslər Xəlil Alışovun və Teymur Yusifovun bildikləri ünvanlara daşınıb. Relsləri söküb doğrayan fəhlələrin isə pulları belə verilməyib.
Relslər ərazidən daşınırkən maşınlar Cəbrayıl polisi tərəfində saxlanılb. Polisə Teymur Yusifovun imzası ilə saxta sənəd təqdim olunub, lakin Cəbrayıl polisi həmin sənədi qəbul etməkdən imtina edib və bildirilib ki, dəmir yolu relslərinin doğranaraq ərazidən çıxarılması üçün “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin rəhbərliyinin imzalayıb möhürlədiyi sənəd olmalıdır. Daha sonra əraziyə dəmir yolu polsi gəlib və nə baş veribsə, bundan sonra baş verib. Çünki dəmir yolu polisi gələndən sonra doğranmış relslə dolu maşın sərbəst buraxılıb.
Bundan başqa Bayraməli Mirzəyev bildirib ki, Teymur Yusifov davamlı olaraq saxta sənədlər tərtib edir. Tərtib olunan saxta sənədlərdən birini də redaksiyamıza təqdim edib.
Şəkildə gördüyünüz akt 2019-cu ildə Bayraməli Mirzəyevin birinci dəfə işdən çıxarıldığı zaman tərtib olunub və Horadiz məntəqəsini əhatə edən yollarda aşkar olunan çatışmamazlıqla əlaqədardır. Aktda göstərilir ki, həmin yollarda R50 tipli relslər olub. Halbuki həmin yollarda R43 tipli relslər olub və bir ildən sonra yolların bərpası üçün relslər söküləndə də R43 olaraq rəsmiləşdirilib. Teymur Yusifovun Bayraməli Mirzəyevi birinci dəfə işdən çıxararkən dəyən ziyanı daha çox göstərmək məqsədi ilə edib. Halbuki köhnə yolların talanı ilə Teymur Yusifovun özü məşğul olub.
Qeyd edək ki, bu mövzu ilə bağlı birinci yazımızda Bayraməli Mirzəyevin iddiaları ilə bağlı “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-yə sorğu yollamışdıq. Bizə bildirilmişdi ki, məsələni araşdırıb məlumat verəcəklər. Aradan iki həftədən artıq vaxt keçməsinə baxmayaraq hələ də cavab ala bilməmişik. Odur ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-dən xahiş edirik ki, bizim sorğumuzu cavablandırıkən Bayraməli Mirzəyevin bu iddialarına da də aydınlıq gətirsinlər.
635 dəfə oxundu